Friday, April 3, 2009

PKR Tagih Dana Yahudi Untuk Pilihanraya Kecil?

Berita terkini serta gambar foto daripada beberapa laman web dan blog berhubung perjumpaan Pengarah Strategi PKR, Saifuddin Nasution Ismail dengan top VVIP daripada Singapura memerlukan penjelasan segera Ahli Parlimen Machang terbabit.

Ini kerana pertemuannya dengan First Seceretary High Commision Of The Republic Of Singapore, Walter Chia di Kelab Cinta Sayang menimbulkan pelbagai spekulasi daripada pelbagai pihak.

Apa yang menghairankan kenapakah pemimpin PKR seperti Saifuddin perlu melibatkan Singapura dalam pilihanraya di Malaysia yang rata-rata rakyat Malaysia tahu Singapura adalah dalang pada Yahudi.

Persoalan yang dibangkitkan oleh orang ramai ialah kenapakah Saifuddin bertemu dengan Top VVIP daripada Singapura itu sedangkan umum mengetahui bahawa negara republik berkenaan merupakan satu-satunya negara di rantau ini yang mengiktiraf kerajaan haram Israel.

Jika beliau mengambil sikap berdiam diri, sudah pasti ianya mengiyakan dakwaan sebelum ini bahawa “bossnya”, Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan sayap CIA dan agen Yahudi di Asia.

Saifuddin tidak boleh berdiam diri lagi. Jawapan segera daripada beliau amat diperlukan supaya tidak timbul pelbagai spekulasi yang menakutkan rakyat negara ini.

No comments:

Post a Comment